2013. június 25., kedd

Rita és Gábor kapcsolata kívülről

Rita egész máshogy viselkedett Dombóváron, mint Pécsen szokott. Elgondolkodtam, hogy mi lehet ennek az oka.
Nagyon szereti az apját, és sokszor hiányolta (többször elmondta, kérdezte mikor jön már, amikor baleset érte, Őt hívta). Viszont sokszor harcolnak, ha együtt vannak. Ezt rossz nézni, az én apukámmal való rossz kapcsolatomra emlékeztet.

Rita meg akar felelni az apjának, vágyik az elismerésére, de Gábor (szerintem) kissé kemény Vele és túl szigorú. A rosszakért leszidja, a jókat meg természetesnek veszi, sokat vár Tőle (pedig még csak 3,5 éves, és igazán igyekvő, ügyes kislány).

Napközben tegnap csinált valami ügyeset, megdicsértem, és azt mondta: "EZT MAJD MONDJUK EL APÁNAK, JÓ?"

Lesétáltam Vele a Tescóba este. Akart venni az apjának dobozos sört (ivott mostanában pár Rádlert), fölfele meg azt ecsetelte, hogy ha megnő, hercegnő lesz, és apa lesz a férje:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése