2013. június 17., hétfő

Bojka beteg?!?!

Eljöttünk egy hétre Dombóvárra, pont mint október végén, bejelentettem a Sacihoz a Ritát, pont, mint október végén és december végén. Minden alkalommal kórház lett a vége.
Persze nem hiszem, hogy ez törvényszerű, csak puszta véletlen.

Bojka du. már elég nyűgös volt, és szorulása van, szenvedett a kakilással is, azt hittem csak az a baj.
De késő délután már forrónak is éreztem, megmértem a lázát, és 39,2 volt:(
Mama gyorsan elszaladt a gyógyszertárba, de mire megjött, Bojka már aludt (letette a fejét és elaludt).
Amikor Ritát letettem, Bojka kicsit megébredt, gy nyomtam a szájába egy adag Algoflex baby szirupot.
Más tünete még nincs, remélem nem is lesz, és holnap reggel a szokásos módon, mosolyogva ébred:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése