2014. január 30., csütörtök

Betegeskedések

Rita már sokkal jobban van, hatott az antibiotikum, viszont Bojkát és Terkát is megfertőzte.

Most a két kicsi köhög (Bojka a szokásosan ugatva, fulladozva), náthás és lázas.

Ha a ma estét videóra vettük volna, és lejátszanánk a friss házasoknak, nem sokan akarnának utána gyereket vállalni.

Bojkának két kúpot is adtam, egyet a fulladásra (fincsi szteroidos), és egy Germicid-C-t, mert 38,8 volt a láza:(
Végig ordított, közben levegő után kapkodott, de muszáj volt.
Most már alszik, reményeim szerint reggelig. Megy mellette a hideg párásító.

Terka "csak" lázcsillapító kúpot kapott, már Ő is alszik.

Megyek, Ritát is fektetem.

3 megjegyzés:

  1. Már sokszor írtam, hogy milyen ügyes vagy Judit!!! "Olvasni is elég, nem ám....." Szerintem is megér egy fotót, ha az eü. intézmény WC-je ilyen!!
    Remélem, hogy most hétvégén végre magamhoz ölelhetek Mindenkit!!! Gyönyörködöm a videókban.
    Puszi és gyógyulást Mindenkinek, Neked még sok erőt! Nagyi:):(

    VálaszTörlés
  2. Igen, igen, en is ezt akartam irni, hogy milyen szuper jo anyuka vagy Noverkem. Buszke vagyok Rad! Kuldom az eroooot at az eteren! Sok pussz!

    VálaszTörlés
  3. Hát köszönöm a biztatást! Bár szerintem ebből a bejegyzésből nem az jön le, hogy szuper jó anyuka vagyok, csak rögzítettem a szomorú helyzetet, hogy a gyerekek betegeskednek. Mi szülők meg csak tesszük a dolgunkat, mert muszáj!

    Imákat elfogadok, ránk fér!

    VálaszTörlés