2014. január 13., hétfő

vegyes

Izgatottan várjuk a Tántit, már az országban van, és még ma délelőtt megölelhetjük:)

Sajnos Rita a tegnapi hasmenése után ma hajnalban megint hányt:(
Fél 5-kor szoptattam Terkát, és utána elmentem pisilni. Mikor jöttem ki a wc-ről, Rita sírását hallottam. Bementem a gyerekszobába, és térdelt az ágyában, kezében fogta a lavórt és abban volt a hányás. Nagyon ügyes, nem az ágyába hányt, hanem az odakészített lavórba!
Kiöblítette a száját a fürdőben, pisilt, és ment is vissza aludni:)

Terka viszont nem aludt vissza, meghitt 1,5 órát töltöttünk el édes kettesben a nappaliban. Már egészen megszoktam, hogy 4 és 5 között indul a napom. Csak a lefekvésem időpontját nem sikerült még ehhez mérten korábbra raknom. Még jó, hogy a délutáni alvás rendszeresen megadatik:)

Bojka majd'kicsattan, egészséges és boldog. Csak dumál, énekel és kirakózik. Tánti és András teljesen odáig lesznek Tőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése