2014. január 27., hétfő

Riti megint táppénzen

Egy hetet volt oviban a hányós-fosós vírus után, és pénteken már csúnyán köhögve jött haza.

Egész hétvégén adtam neki Ambroxolt, napi 3*10 ml-t, de nem lett jobban, így ma itthon fogtam.

Délutános hétfőnként a gyerekorvos, nem volt időpontunk, de azért felzarándokoltam a 3 gyerekkel (Terka a hátamon, a két nagynak a kezét fogtam).
Benyitottam a váróba, és rögtön ki is fordultunk, annyian voltak már fél 1-kor, a rendelés kezdetekor.

Amíg aludtak, kértem időpontot holnap délelőttre, akkor nem kell várni.

Erre Rita tűz forróan ébredt 3-kor. Megmértük a hóna alatt digitális hőmérővel, és bizony 39 fok volt a láza:(((

Viszont meglepően jókedvű és mosolygós volt. Kedves, szófogadó, aranyos. Nem is értettem.

Adtam neki Algoflex baby-t, szépen lenyelte és még ízlett is Neki (málnás).

Szerencsére hatott, hamar lehűlt, mesét nézett és evett (paleós csigát) és ivott (gyümölcsteát).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése