2014. január 29., szerda

Éjszakázás folytatódik ...

... de nem a Terkával, Ő az elmúlt két éjszakán csak 1-1-szer ébredt cicizni, egyébként aludt.
Tőle aludhatnék, most a Rita "szórakoztat" éjjelente.

Nappal tök jól van, vidám, eleven, csak néha-néha köhög egyet.

Aztán éjjel fel-felsír, fájlalja a fülét, a fejét, pedig nem lázas.

1/2 12-kor cseppentettem a fülébe fülcseppet (Otipax) és kapott Cataflan cseppeket fájdalomcsillapító gyanánt. Vissza is aludt, de 1-kor megint sírva hívott.
Nem tudtam megnyugtatni, még a "megyünk az ügyeletre" felszólításra se ijedt meg, így felöltöztettem, hogy elviszem az orr-fül-gége ügyeletre.
De épp Terka is ébredt, így megszoptattam. Ezalatt Rita elaludt a Gábor mellett a nappaliban.
Én is visszafeküdtem, de 2-kor megint felsírt és a fejét fájlalta.
Lázasnak még mindig nem éreztem, de kétségbeesetten sírt.
Gondoltam, hogy az ügyeleten nem örülnének nekünk (egy kis fülfájással, láz nélkül minek rohangálok az éjszakai ügyeletre).
Jobb ötletem nem lévén adtam Neki egy adag Algoflex Baby-t (láz- és fájdalomcsillapító).
Megnyugtattam, és onnantól aludtunk reggelig.
Olyan furán köhögött álmában, nem felszakadósan, mint eddig, hanem fuldoklósan.

Kíváncsi vagyok hogy ébred, de lehet, hogy ma megint orvoshoz kell mennünk:(

Éjjel esett hó, sőt, még mindig esik. Olyan szép, minden hófehér. Mehetnénk szánkózni, ha nem lenne ez a fránya betegség!

Terka is köhécselt éjjel, de nem ébredt fel saját magára:) Már biztos, hogy a foga miatt éjszakázott, mióta áttört a 6. fogacska, azóta megint jól alszik:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése