2014. január 11., szombat

Mozgalmas éjszaka :(((

Tegnap este a szokásos 11-kor lefeküdtem, és 2 órát aludtam zavartalanul.
Aztán Terka ébredt, és szopi után se aludt vissza. Teljesen éber volt. Kiültem Vele a kanapéra, Gábor még gépezett, de pont akart Ő is lefeküdni.
Közénk raktam, de nem aludt el, forgott, mint egy motolla.
3-ig szórakoztatott, aztán újra megszoptattam, és utána elaludt végre, a saját ágyában!

Fél 4-kor Rita sírva hívott, és az ágyában ülve öklendezni kezdett. A két tenyeremet tartottam a szája elé, és abba hányt szegénykém. Nem volt sok, és utána azt mondta, hogy jobban van, de nem mertem visszafeküdni, hogy ott legyek, ha megint hányna.
Ott ültem a szoptatós fotelben, és a gyerekek minden mozdulatára ugrottam.
Fél 5 körül hányt megint, akkor már készültem, kéznél volt a lavór.
Adtam Neki egy kortyot inni, de pár perc múlva azt is kihányta.

Kiköltöztem Vele a nappaliba, és még párszor öklendezett és kevés nyálat hányt, de már üres volt a gyomra.

Nagyon hősiesen viselte az egészet, hányásnál nem sírt, csak a száraz öklendezésnél, az kellemetlenebb, való igaz!

Nem tudom mi lehet, az egész család ugyan azt ette vacsira (paleo pizzát és banános paleocsintát).
Remélem nem hányós-hasmenős vírus, mert ezt az éjszakát nem szeretném még napokig ismételni.

Reggel 6-kor bekapcsoltam Neki a tv-t, és azóta mesét néz, bágyadt és falfehér:(
Persze megint hétvége van! Ritkán beteg, de mindig hétvégén vagy ünnepnap, amikor nincs gyerekorvos. Remélem nem kell bevinnünk az ügyeletre (sok vizet nem veszített)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése