2014. január 31., péntek

Mai állás

Ma napközben mindhárom leányzó jól volt, sokkal kevesebbet köhögtek, kevesebbet kellett orrot fújni, és elevenek voltak.

Reggel a két nagy kapott narancslébe 10-10 csepp Cebion cseppet (C-vitamin),
Prospan szirupot,

Terkának a Prospan szirupba csepegtettem bele a C-vitamint és fecskendővel nyomtam a szájába (ordított közben).

Nátha kezelése:
tengervizes orrspray, orrszívás, Nasivin orrspray.

A két nagy megkapta a szokásos Forever-ös vitaminját is, és a Lactiv Kid-et (Rita az antibiotikumos kúra negatív hatásai ellen, Bojka meg mert tegnap 5-ször kakilt hígat).

Ennyi gyógyszer is vitamin reggeli helyett is jó volt, jó későn éheztek meg, akkor reggeliztünk.

Mindenki aludt ebéd után, engem kivéve. Itt volt a Julcsi, Vele beszélgettem. Megdicsérte a csajokat és engem is, hogy milyen ügyesen lefekszenek és elalszanak akkor is, ha vendég van. Büszke is voltam rájuk.

Délután megint 1-1 forever-ös vitamint raktam a nagyok szájába.

Délután 5-kor Rita megkapta a 3. adag antibiotikumát.

Vacsora előtt gyerekenként 4 csepp D-vitamin.

Rita estére meg jól belázasodott:( Már vacsoránál mondta, hogy fázik, rosszat sejtettem.
Fürdés előtt megmértük, és 39,2 volt! A fejét is fájlalta szegénykém. Adtam Neki egy adag Algoflex Baby-t, kifújta az orrát, de ki is porszívóztam (jött belőle).

Terkának csak 37,2 volt a hője, így Ő ma este megúszta a kúpot (éjjel viszont kapott, mert irtó forró testtel ébredt 1-kor)

Bojka meg teljesen jól van, még csak nem is köhög, és a porszívó se hozott ki semmit az orrából.
Pedig tegnap este Ő volt a legrosszabbul.
Hajnali 4 körül nagyon köhögött, kijött a szobából, közöttünk nagy nehezen visszaaludt, és reggelig hárman voltunk a hitvesi ágyban:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése