2014. január 29., szerda

Orr-fül-gégészet

Rita a fülfájós éjszaka után nappal jól volt, még szánkózni is voltunk délelőtt, viszont ebéd után nem aludt. Egy ideig jól elvolt, aztán sírva a fülét fájlalta.
Még mindig nagyon csúnyán köhögött, az Ambroxol úgy tűnik nem használ.

Felhívtam a gyerekorvost, és az asszisztensnő ajánlotta, hogy vigyem el az orr-fül-gégészetre.

Mivel hó borítja a kocsit a parkolóban, jobbnak láttam busszal menni, bár a három gyerekkel ez sem túl egyszerű. Terka a hátamon jól elvolt, a két nagy meg okosan szót fogadott. Egy négyes ülésben ültünk egy kedves nénivel.

Gábor már várt minket a Szabadság utcai buszmegállóban.

A régi Pepsi-házban van a gyerek orr-fül-gégészet. Meglepődtem, hogy 3/4 4-kor már nem volt egy beteg se a folyosón, így rögtön behívtak.

Rita ügyesen tűrte a vizsgálatokat, a doktor néni belenézett a füleibe és az orrlyukaiba. Azt mondta, hogy a jobb fölében van váladék és a jobb arcüregében is, antibiotikumot kell felírjon (Azithromycin-t).

Terkát is megnézettem, ha már úgyis ott volt, mert Ő is csúnyán köhög, náthás és 37,8 volt a láza, mielőtt elindultunk.
Szerencsére nála még minden rendben, csak szívni kell az orrát és Nasivin orrspray-t használni.

Bori a folyosón unatkozva közölte az apjával, hogy pisilnie és kakilnia kell. Elmentem Vele a mellékhelyiségbe, de olyan állapotok uralkodtak (a wc-kagyló úgy nézett ki, mintha hónapok óta nem pucolták volna ki, barnás-feketés lepedék volt benne vastagon, pisi és pár használt wc-papír gyanánt használt papírzsepi benne, amit lehúzni nem lehetett, mert a víz csak csordogált, nem vitte le), hogy azt mondtam, inkább pisiljen be, minthogy összeszedjen valamit ebben a wc-ben, így kifordultunk.
Eszembe jutott, hogy ha lenne nálam fényképezőgép, ezt lefotóznám, és feljelentést tennék az ÁNTSZ-nél.
1 hét múlva kell jönni kontroll-ra, lehet, hogy meg is teszem.

Elsétáltunk az Árkádba, a patikába kiváltottuk az antibiotikumot és vettünk Algoflex Baby lázcsillapítót és Nasivin Sanft gyerek orrspray-t.
Elvittem Bojkát a wc-re pisilni, bár ott már azt állította, hogy nem kell neki.
50 Ft-ot megér nekem, hogy a gyerek tiszta wc-t használjon.

Egy 2-es busszal hazamentünk családosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése