2011. december 8., csütörtök

"ATTA MINDEIT"

A hatalmas alvása után Borika szopizott egy nagyot, majd a pihenőszékben ülve akkora salakanyagot kitolt, hogy megint minden rajta lévő ruhája olyan lett (body, harisnya, rugdalózó).

Épp a csap alatt mostam a fenekét, amikor Rita felébredt. Segédkezett a felöltöztetésében, szórakoztatta, amíg Borikának levágtam a lábujjain lévő körmöket, majd jött velem a fürdőszobába.

Elkezdtem kimosni a szaros ruhákat. Rita megkérdezte: "MI CSIÁSZ, ANYA?"
Mondtam, hogy kimosom Borika ruháit, mert akkorát kakilt, hogy olyanok lettek.
Erre Rita: "ATTA MINDEIT!" (azt a mindenit) :)))
Én is ezt szoktam mondani, miközben az irtó büdös kakis pelustól szabadítom meg. Ezt a kifejezést most mondta először. Nem akartam hinni a fülemnek, de visszakérdeztem, és megerősítette:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése