2011. december 6., kedd

Riti "dáthás", Bori fülbevalós

Tegnap este kezdett Rita náthásodni. Az éjszakája ennek ellenére jól telt, egyszer sírt csak, de a segítségem nélkül megtalálta a cumit és aludt tovább:)
Reggelre aztán tiszta rászáradt cucc volt az arca:( Lemosdattam, és negyed óránként fújattam vele az orrát, hogy ne kelljen szívni.

Hirtelen ötlettől vezérelve felhívtam a füllyukasztós gyerekorvost, és már ma délelőtt volt szabad időpontja. Kiporszívóztam Riti orrát (volt sírás-rívás), majd elindultunk a városba. Ritát leadtam az apjának, a kolléganői legnagyobb örömére:)

Bori önmagához hűen teli szájjal vigyorgott a doktornénire és az asszisztensre, még nem tudta, hogy mi vár rá. Kiválasztottam egy szép fülbevalót, majd lefertőtlenítették a fülcimpáit (már ez nem tetszett a kisasszonynak).
Az ölembe kellett ültetnem, nekem háttal, és átkarolni a kezeit is, hogy ne tudjon kapálózni. Az asszisztens néni fogta a fejét, a doktor néni meg belőtte a fülbevalót. Nem csattant nagyot, emlékeim szerint Ritánál hangosabb volt a "lövés". Csak egy tompa kattanást hallottam, Bori össze se rezdült az ölemben, viszont sírni kezdett azonnal. Megvigasztaltam, addig a doktor néni újra töltötte a "fegyverét", és újra "lőtt".

Hamar megnyugodott a karomban, és utána érdeklődve nézegetett körbe a rendelőbe. Volt az akvárium tetején egy nagy felfújható béka, az nagyon tetszett neki, nyúlkált felé:)
És amiben hasonlít a nővérkéjére: nem haragtartó. Pár perc elteltével megint mosolygott a doktor nénire, mintha mi sem történt volna:)))

Beteg gyerekkel nem találkoztunk a váróban, remélem nem nyeltünk be sem bacit, sem vírust.
Örülök, hogy gyerekorvos rutinos keze végezte a műveletet, nem egy kezdő kozmetikus. És örülök, hogy túl vagyunk rajta (már régóta tervezgettem és féltem tőle).

Borika először tapasztalta meg, amit minden nőnek meg kell tanulnia, mert nagy igazság:
"A szépségért meg kell szenvedni!"

Kicsit furcsa még a fülében, de meg fogjuk szokni. Szerencsére Őt egyáltalán nem zavarja, nem nyúlkál oda, nem piszkálja. Semmilyen teendő nincs vele, és bármeddig hordhatja (hátul teljesen védett, nincs bökője, mint anno a Ritáénak, így talán sokáig fogja viselni).
 

Blomdahl, a bababarát fülbelövés professzora!

Felső sorban az 5. (rózsaszív kövek a szirmok, fehér a közepe).
Csak virágosak voltak, és egy kövesből a kék (az nem tetszett).

A Blomdahl orvosi fülbelövés előnyei:
Kifejezetten a babák számára kifejlesztett, professzionális fülbelövő készülékkel történik a fülbelövés.
Fülbevalóink orvosi (medical) plastic és/vagy golden/natural titanium anyagból készültek, antiallergén, nikkelmentes anyagból, melyet a szervezet tökéletesen be tud fogadni. Még az aranyra és egyéb fémekre érzékenyek is viselhetik, ez Magyarországon egyedülálló!
A fülbevalók egyenként, speciális, eldobható kapszulákban helyezkednek el és egy sterilizációs eljáráson mennek keresztül, a fülbelövés során nem érünk az ékszerekhez, így ez a módszer 100% sterilitást biztosít!
A fülbevalók hátulja egyedi, pillangós-patentos végű, amelynek köszönhetően nem nyomja a baba fülét alváskor, lezárja a végét, hogy ne szúrja a gyermek fejét, fülét. Nem szorul rá a frissen lyukasztott fülre, engedi szabadon levegőzni, így a gyógyulási folyamat felgyorsul.

A fülbevalók mindegyike SWAROVSKI kristállyal díszített!A tizenkét kristálylap drágakövekhez és gyémántokhoz hasonlóan tükrözi és töri meg a fényt.
A fülbelövést követően a fül nem vérzik, nem gennyesedik, nem gyullad be!
Már újszülött kortól elvégezhető! Speciális méretű pisztolyunk és fülbevalóink vannak, kifejezetten pici babáknak!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése