2011. december 15., csütörtök

Egy pörgős délelőtt

5 óra óta fent vagyok, és fél 6 óta pörgök:)

Amíg a Rita fel nem ébredt (fél 7), vasaltam (pont az utolsó ruhadarabnál csoszogott ki a szobából).

Utána leszedtem a száraz ruhát, beindítottam a mosógépet, reggeliztünk.

Porszívóztam, kiteregettem, beraktam még egy adag ruhát a mosógépbe, és nekiálltam Nagyika-féle diócskákat gyártani. Csak 24 db formám van, így 6-szor kellett megtölteni. Azt hiszem diócskában nem lesz hiány az ünnepek alatt!

Hogy ne menjen üresjáraton a sütő, amíg hűlnek a féldiócskák, kiszedem őket, és újratöltöm a formákat, gyorsan összekevertem egy adag mandulás tallért is, így felváltva sütöttem a diócskával. Egyszerre végeztem mindkettővel. Persze még arra is volt idő, hogy összeragasztgassam őket, porcukorban hempergessem és bedobozoljam.

Rita reggel megnézte a "PICI MACÓ" mesét (= Micimackó), a délelőtt további részében pedig szépen eljátszott egyedül,
Egy említésre méltó esemény történt. A gyerekszobában volt, és semmi neszt nem hallottam sokáig. Gyanús lehetett volna, de örültem a nyuginak. Egyszer csak így jön ki:
Első gondolatom a fényképezőgép volt:) Igazából nem lepődtem meg, láttam már más anyukák blogjában hasonlót. Csak az bosszantott, hogy a méreg drága Sudokrémmel csinálta, amit levett a komód tetejéről (azért volt elől, mert kicsit piros volt a Bori popója, ezzel kentem be este. A fél tubust magára kente:((( Először papírtörlővel töröltem le, majd meleg vízzel megmosdattam. Simán lejött. Ha a gyógyszertári popsikrémmel csinálja ugyanezt, akkor nehezebb lett volna a kárelhárítás (sokkal zsírosabb és kőolaj szagú).

Bori a délelőtt folyamán aludt 1,5 órát, majd a konyha-rácsnál ült a pihenőszékében és figyelte az eseményeket. (Ha nem lát, akkor eltörik a mécses. Kicsit korán kezdi a szeparációs szorongást, ráadásul nekem ez tök ismeretlen, Rita sose produkálta.)

Az ebéd nagyon későn jött meg ma. Talán az eső hátráltatta a futárt. Rita már majdnem lefeküdt ebéd nélkül. Ha lett volna itthon bébiétel, tuti megetettem volna már 11-kor, hogy lefekhessen (onnantól hisztizett mindenért). Ahogy leültettem a tv elé Bogyó és Babócát nézni, kopogott a bácsi az ebéddel:)))

Sajnos nem is volt fogunkra való (gyros volt, csak hús csíkok és zöldség, aminek túlnyomó része erős hagyma volt - Rita vakargatta is a nyelvét, és tele volt olívabogyó karikákkal, amit ki nem állhatok. Rita még a paradicsomot is kikotorta, így szinte csak húst evett kígyóuborka darabkákkal. Kenyeret ettünk hozzá, hogy azért jól is lakjunk.

Még említésre méltó, hogy amikor Rita odasettenkedik a számítógéphez és elkezdi nyomkodni, rászólok, és azt feleli "ki kérem magamnak" hangsúllyal: "CSA(k) ITÓT (Viktort) KE(r)ESEM!" - mármint hogy fent van-e skype-on:))) Nagyon kíváncsi vagyok, Rita hogy fogadja majd a keresztapját!!!

1 megjegyzés:

  1. Én is kíváncsi vagyok!!! Nagyon pörgős napod volt, én sem unatkoztam a suliban!!
    Nagyon várom már a szombatot - vasárnapot, most beszéltem Itóval. Indul a napi "programjára", amit majd elmesél!!!

    VálaszTörlés