2011. december 8., csütörtök

Tanácsadáson jártunk

Két gyerekkel az orkán erejű, süvöltő szélben elindultam az orvosi rendelő felé. Borika végig sírt, pedig rám volt kötve, nem érte a szél, gondolom a hangtól félhetett. Rita fogta a kezem, és hősiesen jött mellettem. Időnként megálltunk és megfordultunk, mert pont szembe fújt a szél, és hordta a száraz leveleket is. Még jó, hogy közel van a gyerekorvosi rendelő (5 perc séta).

Mi voltunk az elsők, ami érthető, hisz 10-kor kezdődik a tanácsadás, és nekünk 10-re volt időpontunk. A takarító néni még épp mosott föl. Elbazsalygott a lányokkal, és lassan 10 óra lett. Az utolsó percben jött 3 felnőtt egy 2 hónapos kisbabával (Kevinnel) egy hatalmas terepjárós babakocsival.
Méreckedésnél mi voltunk az elsők, de a rendelőbe mégis őket hívták be először. Majd szétrobbantam a dühtől! Egyedül vagyok két gyerekkel, akik közül az egyik egy eleven, mindenre kíváncsi 2 éves, Ők meg 3-an vannak egy kisbabára, mi jöttünk előbb, mienk volt a 10 órás időpont, mégis őket hívják be először!!!
Rita szaladgált, a mérleget babrálta, hiába szóltam rá, ezért felvettem az ölembe, és ott álltunk a pelenkázón fekvő Bori mellett. Rita éktelenül ordított, hisztizett, hogy tegyem le. Egy darabig nem raktam le, aztán megkértem, hogy hagyja abba a sírást, és akkor lerakom. Így is lett. Utána már csak szaladgált, de nem érdekelt!

De a lényeg: Bori 6690 g és 65 cm. Szépen nőtt, a doktornő nem is említette a hozzátáplálást, csak amikor kértem K-vitamint, mert elfogyott, és még csak anyatejes. Azt mondta egyet ad, de ugye jövő hónapban elkezdem a hozzátáplálást:))) Tervezem...
A K-vitamint beadtam neki már kifele a váróban, hogy még az üres ampulla se bűzölögjön otthon a kukában.

Megkapta az agyhártyagyulladás elleni védőoltás első adagját, 2 hónap múlva kapja a következőt. Nagyon sírt, de ahogy felvettem, megnyugodott.

Már a rendelőbe bemenve bizalmatlanul nézelődött. A doktor néni vizsgálata alatt is úgy nézett, mint aki fél. Még mondta is a doktor néni, hogy mennyire fél ez a baba. Mondtam, hogy 2 napja voltunk egy hasonló rendelőben fület lyukasztani, talán emlékszik a rossz élményre:)

Megdicsérték a csini fülbevalóját mindhárman (doktor néni, asszisztens néni és a védőlányka is).

Ritának írtak a szája melletti cumi-kiütésre egy krémet, de most épp szép a bőre, csak hogy legyen otthon. Itthon megnéztem az árát a neten, ... hát, lehet, hogy nem lesz itthon, ugyanis 4500 Ft :\

Rita megint nagy érdeklődést mutatott az orvosi műszerek iránt. Kis híján belenyúlt a veszélyes hulladék vödrébe (használt fecskendők és miegymás volt benne). Kapott egy steril fecskendőt, amivel játszhat.

Hazafele Bori végig aludt rajtam, itthon letettem az ágyba, és folytatta. Kimerítő dolog oltást kapni:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése