2011. december 10., szombat

A mézeskalácsok

Rita tegnap délután, Bogyó és Babóca nézés közben odajött hozzám (szokás szerint a konyhában voltam), és kérte, hogy "ANYA, SÜSSÜNK KAÁCSOT!" Kérdeztem, milyen kalácsot? Mézeskalácsot? (épp az a rész ment a videóról). Hevesen bólogatott. Megígértem neki, hogy holnap sütünk mézeskalácsot, és még este össze is állítottam a tésztát (állnia kell egy éjszakát a hűtőben).

Ma, a délutáni alvása után nekiláttunk mézeskalácsozni. Eleinte még én nyújtottam, Ő "csak" szaggatta, majd később már nyújtani is segített.

Fotó, amin jól látható, hogy 3 generáció együtt alkotja a finom mézeseket:


Már tavaly karácsony előtt olyan jó volt arra gondolni, hogy idén már lesz egy kis segítségem ebben. Szívet melengető érzés volt a kislányommal első alkalommal együtt sütni. Nagyon tehetséges, jól állt a sodrófa a kezében:) Videót is csináltunk, felraktuk a youtube-ra (oldalt elérhető).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése