2012. január 11., szerda

Bojka és az éjszakázás

Kisebbik leányom megfogadta, hogy nem hagy aludni éjjel egyhuzamban többet, mind 2 óra, és ezt következetesen tartja:( Múlt éjjel szinte óránként ébredt, és semmi mással nem nyugodott meg, csak a cicitől. Elveimmel totálisan ellenkezik, hogy óránként szoptassam a fél éves babámat, de a család többi tagjának éjszakai nyugalma érdekében még ezt is megtettem.

8-kor vacsizott és el is aludt utána, de ébredt és szopizott 10-kor, 11-kor, 1-kor, 2-kor, 5-kor és reggel 7-kor. Amikor pici volt (pár hónapos), 24 óra alatt se evett 7-szer!!! Most meg csak éjjel eszik ennyit.

Azt gondoltam, hogy talán már nem elég a tejem és éhes, de már elkezdtük a hozzátáplálást, és szép adagokat eszik meg Sinlac-ból és gyümölcspépekből.

A nem éhes, csak cicit akar teóriát megdönti az a tény, hogy amikor tegnap este 11-kor megpróbáltam kicselezni, és azzal a cicimből kínáltam, amiből 10-kor is evett, kicsit szívta, nyüglődött rajta, viszont a másikra átrakva evett rendesen.
Az éjszakai szopik nem tartanak sokáig, és általában vissza is alszik utána, és én is, de elég bosszantó, hogy a következő nyöszörgésénél az órára nézve azt látom, hogy csak 1 órát aludtunk az előző szopi óta.

Teljesen tanácstalan vagyok. Vissza akarnám költöztetni a Rita szobájába, de amíg ilyenek az éjszakáink, az még fárasztóbb lenne.

Most egyszerre alszanak a lányok. Én úgy teleettem magam diós öntött kiflivel, hogy nem akartam lefeküdni, vasalni akartam (van egy nagy kupac vasalni való), de a vasalódeszka huzata megakadályozott ebben. Fel volt gyűrődve a szivacs a huzat alatt, leszedtem, hogy megigazítsam, és a madzag, amivel rá volt húzva, becsúszott, nem tudtam kihalászni. Új madzag kell bele, de nem most. Inkább megadom magam a Gondviselésnek, és ledőlök pihenni, amíg a lányok is szunyálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése