2012. január 5., csütörtök

Bori, a türelmes kisangyal

Tanácsadáson voltunk ma, fél éves státuszon. Gábor pont szabit vett ki, így Ritát rá tudtam hagyni, és csak egy gyerekkel mentem a doktor nénihez.
11:20-ra volt időpontunk, ami a Bori alvásidejébe esik. Arra számítottam, hogy sírós és nyafogós lesz az álmosságtól, de szerencsére nem:) Nyugodt volt és békés, csak az ujját szopta permanensen, annak jeléül, hogy azért nincs minden rendben, kizökkentették a megszokott napirendjéből.

Várni is kellett, mert csúszás volt, de elnézelődött az ölemből (persze a hüvelykujját ki nem vette a szájából).

A vizsgálóasztalon úgy feküdt mozdulatlanul, mintha egy tengerparton süttetné a hasát, és meredten nézte a doktor nénit, aki a tüdejét és szívét hallgatta. Az orvosi személyzet teljesen odáig volt a nyugodtságától, meg én is, hisz Ritát mindig le kellett fognom, hogy ne kapja ki a doktornéni kezéből a sztetoszkóp végét:)

Egészséges, és a méretei is teljesen rendben vannak: 7020 g és 68,5 cm.

Kérdezték, hogy állok a hozzátáplálással, mondtam, hogy nem igazán jön be a kisasszonynak se az almalé, se a baracklé (ezekkel próbálkoztam eddig). A doktor néni szerint csak az a baja ezekkel, hogy nem a ciciből jönnek:) Anyatejes babák általában nehezebben fogadják a hozzátáplálást. De csak megszokja a kanalazást.

Írattam föl Sinlac-ot, az Ritának nagyon bejött, kipróbálom a Borinál is.

Vettem ma neki egy Univer bébidesszertet, alma-barack. Délután megkóstoltatom vele, hátha ez jobban fog csúszni, mert nem folyik ki a száján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése