2012. január 24., kedd

Séta az esőben

Egész délelőtt esett az eső, de muszáj volt elmenni a doktor nénihez a Sinlac receptért. Így felöltöztettem Ritát az eső-overalljába, Borit magamra kötöttem előre, és felvettem a narancssárga széldzsekimet, amit még akkor kaptam, amikor a Fidesznél dolgoztam. Riti overallja kék és narancssárga, a szoknyám zöld volt, a dzseki rikító narancssárga, a kilátszó MT pedig piros. Úgy néztünk ki, mint egy papagáj. Dani anyukája, Szilvi meg is jegyezte:)))

Riti szépen jött mellettem, az eső csak csepergett, így meg se áztunk, és a rendelőben sem kellett sokat várni, nem melegedett ránk a kabát.

Visszafele hagytam pocsolyázni. Odafele kértem, hogy most ne, mert sietünk, és okosan megértette, nem volt hiszti, meg semmi. Olyan jó, hogy már ilyen kis értelmes!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése