2012. január 9., hétfő

Nehéz éjszaka

Tegnap este már 8 előtt aludt mindkét lánykánk, így gondoltunk egyet, és néztünk egy filmet.
Amikor ágyba kerültem, Bori már ébredt, és szopizott. Majd utána óránként, 2 óránként ébredt, és ha nem akartam, hogy ordítson, és felhúzza az apját is, cicire raktam. Általában nem sokat evett, csak nyámmogott a cicin.

Riti is ébredt párszor, hol inni kért, hol a cumiját hagyta el, de szerencsére mindig vissza is aludt gyorsan, és nem éreztem melegebbnek, mint este.

Reggel is megmértem a hőjét, és csak 37,5 volt, tehát 37, így nem adtam neki kúpot. Jó kedve volt, meséket nézett a tv-ben, reggelizett is rendesen. Kérdezgetem, hogy fáj-e a torka, feje, valamije, de a válasz mindig "NEM". Talán csak egy napos láza volt, mint szeptemberben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése