2012. január 9., hétfő

Hozzátáplálás

Bojka épp elég idős már ahhoz, hogy kanállal is falatozzon mindenféle pépeket, ne csak cicin lógjon.
A hozzátáplálás azért is időszerű, mert múlt éjjel már 1-2 óránként ébredt enni, tehát nem elég már neki a csak tej.
Ugyanakkor elég kétkedve fogad a cicin kívül mindent, amit kaja címszóval a szájához érintek.

Első próbálkozásra ugye gyümölcsleveket próbáltam (nulladik próbálkozás volt az anyatejbe áztatott keksz, ami azóta is az ellenállást kiváltó ételek listáját vezeti). A levek nem nyerték el tetszését, grimaszolt és prüszkölte ki, vagy csak szimplán kifolyatta a száján.

Az alma péppel se volt nagy sikerem. Öklendezett tőle. Nem is erőltettem, majd végső elkeseredésemben vettem egy Univer-es alma-őszibarack pépet. Eleinte csak egy-két kanállal fogadott el, aztán kicsit rámelegítettem a mikróban, és először a fél üveg, majd másnap egy egész üveg lecsúszott. Öröm volt nézni, milyen élvezettel cuppogta.

Ma megpróbálkoztam a Sinlac-kal, amit Rita sokáig evett, és nagyon szerette minden formáját. Hát, Bojka először öklendezett tőle. Kevertem bele egy kis alma-burgonya univeres pépet, akkor is tolta ki a nyelvével. Hagytam, majd egy későbbi evés alkalmával turmixoltam bele barackot (konzervből). Át is nyomtam a szűrőn, így teljesen homogén pépet kaptam. Langyosan kínáltam, és teljes siker!!! Szóval a kulcs: BARACK!!! De kár, hogy nem nyár van!!! És én gondatlan anya, elfelejtettem lefagyasztani. Így be kell érnie a konzervvel, vagy a bébiétellel:(

Már kivettem egy adag sütőtököt is a fagyasztóból, holnap azt fogom vele megkóstoltatni:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése