2012. január 10., kedd

Bojka és a Sinlac

Riti nagyon szerette a Sinlac-ot, reméltem, hogy Bojka is így lesz ezzel. Ez egy speciális tápszer, ami szentjánoskenyér magból van, és glutén mentes (Ritinél ez még előnynek számított).

A fél éves státuszon írattam föl a doktor nénivel, mert receptre olcsóbb (csak gyógyszertárban lehet kapni).

Pép állagúra készítem, így kanalazni lehet. Rita csak úgy simán is ette, de azért szinte mindig raktam bele neki valamilyen gyümölcslevet vagy gyümölcsöt.

Bojkát is megkínáltam vele tegnap. Simán fintorgott rá, kevertem bele bébiételt, még mindig nem volt az igazi, majd turmixoltam bele barackot, na, úgy már csúszott. Tegnap este megevett egy tálkányit (fél dl vízbe 3 kanál Sinlac por és fél barack).

Ma megpróbáltam barack nélkül, csak a Sinlac pép és fél üveg alma-burgonya bébiétel. Úgy ette, hogy alig győztem etetni. Szabályosan rábukott a kanálra, amikor a szája felé közelítettem a kanállal.

De az a teóriám, hogy ha eszik anyatejen mást is, akkor majd nem ébred annyit éjjel, az megdőlt:((( Tegnap kétszer is evett pépet, éjjel mégis szopizott 2 óránként. Az ad erőt az éjszakai 2 óránkénti szoptatáshoz, hogy szinte látom, ahogy égeti el a kalóriákat:)))

Ma megint próbáltam a sütőtököt, de nem ette. Egyszerűen nem nyitotta ki a száját:( Pedig finom édes, házi sütőtökkel kínálom (fagyasztottam le egy nagyobb adagot még ősszel).
Riti mindig megeszi a maradékát szívesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése