2012. január 25., szerda

Szeles délelőtt

Ma reggel tele voltam energiával, pedig éjjel alig aludtam (Bojka szórakoztatott). Beraktam egy mosást, és amíg lejárt, elpakoltam, rendet raktam, narancs-répa levet facsartam, a maradék répákat megpároltam és felporszívóztam. Teregetés alatt Bojka már nagyon nyüglődött, pedig majdnem 8 óra volt, mikor reggel felébredt. El is aludt, mire végeztem.
Ritának játszóterezést ígértem, és szépen sütött is a napocska, így kivettem Bojkát az ágyából, persze felébredt, és kikérte magának a molesztálást.

Felöltöztünk, Bojkát a hátamra kötöttem, és lementünk. Ahogy kiléptünk a kapun, nagyon meglepődtem, csípős hideg szél vágott az arcomba. Bojkának se tetszett a légmozgás, sírdogált és feszengett a hátamon.

A kicsik játszóterén levettem és befektettem a hintába. Rita lökte. Nagyon aranyosak voltak. Csináltam is fotót a telefonommal.
Egy kicsit Riti is mellé feküdt, és én löktem őket.
Aztán Bojka elkezdett sírni, talán fázott. De hiába vettem ki, akkor se hallgatott el. Úgy éreztem, hogy azt akarja mondani a sírásával, hogy elege van, menjünk be a jó meleg és szélmentes lakásba, és rakjam le aludni az ágyába!!! Szerencsére Rita megértette, hogy fel kell mennünk. Pedig pajtások is voltak, mégis első szóra jött velem haza:)

Felfele is végig sírt szegény kincsem, sőt, az ágyába lerakva se aludt el egykönnyen.

Beraktam még egy mosást és felmostam az étkezőt, előszobát és konyhát a H2O X5-ömmel, ami már alig működik. Perceket kell várni, mire méltóztatik bekapcsolódni és eregetni a gőzt.

Bojka aludt egy jót. Épp akkor aludt el, amikor elkészítettem az ebédjét (Sinlac-os répát). Sebaj, azt meg lehet melegíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése