2012. január 31., kedd

Ez durva ...

Reggel nem cseréltem pelust a Ritán, mert éjjel alig pisil, gondoltam, majd úgyis kakil, akkor kicserélem.
A játszótérre menés előtt nem kakilt, és a nagy öltöztetés közepette el is felejtettem, hogy még az éjszakai pelusában van.

A játszótérről feljövet nekiálltam narancs-répa lét facsarni, feljöttek a Vica és a Marci, totál elfelejtettem a peluscserét. Rita jó sokat ivott belőle, ízlett Neki:)

Fél 1-kor mentek el a Vicáék, akkor gyorsan ebédeltünk. Rita már irtó fáradt volt, és az ebéd se ízlett neki, az első falatot rögtön vissza is köpte a tányérjába.
Elvettem előle, kivettem a székből, és vittem aludni. Kicsit sírt, de mondtam Neki, hogy nincs semmi baj, majd ha felkel, akkor ebédel. El is aludt azonnal, és a pelenkázás megint elmaradt:(

Nem aludt sokat, 1/4 3-kor már jött ki, persze a Borit felébresztve. Egyedül vette le a hálózsákját, én épp a konyhába csináltam Neki krumplipürét a sült csirkemellhez. Egyszer csak odajön, és tiszta víz a pólója. Mintha 2 deci vizet magára öntött volna. De nem is volt pohár a kezében, mióta felkelt, így gyanús lett a dolog.
Bizony nem vizes volt, hanem pisis. De úgy rendesen, az egész mellkasa.

Elvittem pelust cserélni, és közben végiggondoltam a napot, hogy ma még nem is pelenkáztam ezt a nagy lulócát. A kicsit többször is, így a pelenkázás rutinja nem hiányzott, csak a Rita maradt tegnap este 9-től ma délután fél 3-ig ugyan abban a pelusban. Ezt még egy Pampers se bírta volna ki, nem ám az olcsó Lidl-s pelenka.

Szégyelltem magam:( Ilyen még sose történt velem!!! Ez durva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése